Monday, June 20, 2022

SIMKAD PANJAMG UMUR

👌 Saya mau simkad saja.

💪Rugi boss tak dapat 28 bulan simkad aktif.

👌Tak apa nanti saya sendiri bulan² topup.

💪Ok dah siap simkad sudah boleh guna.

👌Ini berapa lama boleh tahan?

💪Satu bulan saja boss sama macam simkad telco lain..

👌Macam mana mau dapat itu 28 bulan?

💪You kena beli itu welcome deal pakej saya cakap punya..

👌Rugi la itu macam...

💪Tak rugi boss

👌Saya tak mau internet!

💪You topup sini lagi RM30 saya kasi you 333minit boleh simpan 28 bulan simkad aktif..
Mana ada rugi?

👌Ini mau pakai bulan² berapa mau topup?

💪Tak perlu topup boss.. minit tak abis guna dia simpan sampai 28 bulan lagi jimat.

👌Hayyaaa... apasat tak bilang awal²...  kasi tambah la itu minit RM30.
Wa ingat kena topup bulan² RM40..

***Teruk betul dia punya pelupa...
harap² dia tak lupa simkad dia simpan kat mana la lepas ni...

kita explain kasi clear yang penting tak menyesal di kemudian hari...

walk in 
Onexox Terminal One Bus Station 

wasap.my/01120888897/simkadjimat+panjangumur

No comments:

Post a Comment

ONEXOX UNTIMATE_35

Hi gaiss.. Kita dah try, kita dah cuba!! Memang berbaloi beb. RM35 sekali untuk sebulan.. guna 50gb selagi tak habis. Nak ho...